Našim hlavným cieľom je pomáhať ľuďom byť šťastnejší, zdravší a silnejší v každom želanom aspekte klientovho života, či ide o život súkromný či pracovný. Veríme v to, že ak si človek prečíta knihu, článok, pozrie video alebo vypočuje prednášku dostáva určitú vedomosť. Aby sa táto vedomosť dostala „do krvi“ a stala sa trvalou, musí sa zažiť. Zážitok, či prežitok je formou experimentu. Ale nedá sa urobiť zmenu úspešnou, nech je akákoľvek, veľká či malá, pokiaľ nie sú splnené TRI predpoklady. CHCEM – VIEM – MÔŽEM. Ak už človek chce, má ozajstnú popísateľnú motiváciu prečo sa chce vymaniť z nefungujúceho vzťahu, prečo sa chce cítiť stále mladý, alebo napr. prečo chce dosahovať kariérne postupy, či znásobiť zisky svojej firmy. Potrebuje vedieť ako a musí si tiež nato vytvoriť priestor a zdroje. K nám chodia ľudia ktorí chcú niečo zmeniť a preto my využívame silu zážitku , aby človek sám pochopil, nakopol sa ale potom si to už musí odrobiť sám. Treba si pripustiť, že ak je „celý svet proti nám“ a nespravodlivý a zlý, nikto nám nezmení pohľad na vec, nikto nezačne pracovať na tom aby sme sa mali lepšie, či napríklad schudli . Každá zmena začína u nás samých. Zážitková pedagogika nám v tom veľmi pomáha, pretože ide o 40 rokov prepracovanú a odskúšanú metodiku, my sme si ju osvojili a zažívame jej prípravu ale aj výsledky s každým stretnutím alebo kurzom. Zážitková pedagogika potrebuje na samom začiatku jasné pedagogické ciele, čiže konkrétne veci, ktoré si má účastník osvojiť, pochopiť alebo sa ich naučiť. Tie preklápame do hier a aktivít, ktoré spolu súvisia, nadväzujú na seba a spájajú postupne nadobudnuté poznatky do finálneho zistenia, prípadne do jasného akčného plánu.”Čo od zajtra začnem robiť aby sa moja vytúžená zmena začala stávať reálnou?” Aby sme prepojili výsledok aktivit a hier do pedagogických cieľov, neoddeliteľnou súčasťou zážitkovej pedagogiky je tzv. reflexia, kde práve postrehy, emócie z hier sú ich živným materiálom . Inštruktor / coach pomáha svojimi otázkami, aby sa účastník zamyslel a následne lekciu pochopil.